Veelgestelde vragen (FAQ)

 

1. Hoe werkt Rip & Ship via TikTok

Tijdens onze TikTok livestreams kun je Pokémon packs bestellen. Wij openen ze live voor jou in de stream en slaan de kaarten veilig op totdat je kiest voor verzending.

2. Wanneer verzenden jullie de bestellingen?

Wij verzenden twee keer per week — op maandag en donderdag. Zodra je het PostNL-product op onze website hebt gekocht, wordt je pakket automatisch ingepakt en verzonden.

3. Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland betaal je €6,95 en naar België €12,95. Wij verzenden altijd via PostNL met zorgvuldige verpakking.

4. Hoe kan ik mijn bestelling laten verzenden?

Je kiest op de website het product “PostNL Verzending” dat bij jouw land hoort (Nederland of België). Zodra je dit betaalt, wordt je bestelling automatisch verstuurd.

5. Kan ik ook sealed producten bestellen?

Ja! Je kunt kiezen voor “Sealed verzenden met PostNL” als je je producten ongeopend wilt ontvangen. Vermeld je TikTok-naam bij de bestelling als je via de stream hebt meegedaan.

6. Hoe neem ik contact met jullie op?

Voor vragen over verzending of bestellingen kun je ons altijd een bericht sturen via E-mail of via de Whatsapp-Community. We helpen je graag verder!